Support

Om onze supportinfomatie te kunnen raadplegen, dient u ingelogd te zijn op deze site

Heeft u nog geen inloggegevens voor deze site?
Voor info, zie pagina Contact

 

Haast! Begrijpt u?

Ja, dat begrijpen wij. U wilt aan het werk en dat willen wij ook.
Wij streven er vanzelfsprekend naar om onze klanten zo snel mogelijk te helpen.

Het ene probleem is echter tijdrovender dan het andere.

Het maken van een project(lokatie) of inlezen van een shapefile kost meer tijd dan een wachtwoordreset.

U kunt ons helpen door iets eerder te zijn.

 

Wilt u iets van ons? Met alle plezier! Maar..

Wat kunt u zelf doen om zo snel mogelijk geholpen te worden?

  1. Beschrijf uw vraag of probleem zo compleet mogelijk
  2. Is er iets voor u opgelost? Test direct! Wacht niet tot u boos bent.
  3. Lever uw aanvraag op tijd aan om ergernis te voorkomen 
  4. Beleefdheid kost niets en verzet bergen

 

Met dank voor uw begrip,

Het Digitree Support Team